IFK-Häcken

"När vi kastar våra tomma glas finns det alltid någon med hjärtat kvar- för vi har vårt minne står vi kvar o vi glömmer aldrig änglarna"

Får gåshud när jag hör det.Önskar att jag var där men nej jag lägger inte dom pengarna på att gå på fotboll när det är rått o regningt ute.Det ska vara sol o värme när man spanar in brunbrända ben...Sparar det till senare helt enkelt.Men eftersom säsongen redan är igång så kommer jag kunna gå på någon match innan jag drar iväg igen.

Jobbade inte idag heller.O när man inte jobbar så gör man...Ett besök på Kungsmässan...kräks på stället.Efter 3 dagar i rad.Inget nytt fans i butikerna men det var ändå kul o kika runt med mamma.Sedan tog vi oss till ÖB o ICA Maxi där jag införskaffade mig mina underbara ROSA gummistövlar.199:-...FYND!(Bild kommer!)

Återigen har jag huvudvärk.Från nacken givetvis.Jag blir galen!Deckade här förut.Sov kanske 30 minuter o är rädd att inte somna ikväll...Nu vankas det kladdkaka som jag bakade trots huvudvärk.Lagade även middagen idag- det är så sjukligt gott!

Malins dunder middag; Strimmlad lövbiff i wookade grönsaker m kebabkrydda o vitlökssalt.Stek som vanligt.Serveras med nudlar o tacosalsa...Föräldrarna gillade det med.

Nu piper äggklockan- dags för kladdkaka!
I morgon vankas jobb.
Keep rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0