Its summer!

Jepp det är så sant...sommaren har kommit till Lindome!Pensionärerna satt utanför Tåbrovägen på sina platsstolar o gottade sig i eftermiddags solen nu när jag strosade hem från jobbet så jaa- sommaren är officielt här!


Idag vart det lite stressigt på jobbet igen, men inga problem för världens bästa vikarie (läs MIG) så jag stannade, tacksamt, kvar till 1630 istället för 1600...30 minuter längre så det var inte så jobbigt. Nästa vecka tar jag Zeinab's tider då hon är sjukskriven för lunginflamation o kanske även öroninflammation, förstod faktiskt inte vad hon sa då hon lät som en talande kråka!Jag vet iallafall att jag får jobba hennes tider istället för Sandras halvtid så det blir jobb även måndag,tisdag, onsdag och fredag- då dagis är stängt pga studiedag.Tycker dock jag borde få vara med där eftersom jag jobbat så mycket hos dom!Hehe.Men jag är evigt tacksam!


Gångna steg än så länge; 9 449
Steg i kilometer; 7,086
Förlorade kalorier beräknat på min vikt; 583,2


Upp till jobbet är det ca 1700 steg, kommer inte ihåg vad det blev exakt men 1725 eller -75 det kommer jag inte ihåg!Dit...sen så går jag ju hem också!
Nu tar jag helg med min stegräknare!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0