Money money money...

Inte fick jag nog i Ullared- eller jo det fick jag men jag,som ni vet, kommer alltid gilla att shoppa- inte att slösa pengar; det är ett fult språk!Men att shoppa, eller inhandla är ännu bättre!


I går så var jag o mamma på SkoPunkten o när jag bara skulle pröva ett par skor o då ta av mig de jag hade (daaa) men hela jefla hälen lossnade från skon...Erm jaha...vad lessen jag blev.Not.Mamma o jag köpte oss var sitt par likadana boots- o jo det suger o köpa vinterkängor nu så här mitt i Mars- men jag kan ju alltid ha dom igen till hösten då jag vet att dom inte kommer vara omoderna!O sedan till det väsentliga- min nya underbara MCjacka!Jag har velat ha en sedan jag vet inte nääär o igår så sa Jossan att det fanns på HM...Ah men hej att alla redan är slut o speciellt i elefantstorlek!Men skåda mina vänner! Stl 42 fanns...ah men tjena jag får nog på mig den!?Svar JA SOM FAN!!! Är så jävla nöjd o lyssna mina vänner- för endast 199:-LÖV!


Jag träffade ju Jossan igår, eller vi var på Kungsmässan m hennes mamma o vi köpte likadana jackor.Spännande!Sedan tog vi oss en jos på Joe's blablabla o där stod jag på nyp-avstånd OCH lukt-avstånd från Marcus Allbäck (LÖÖV 43årig gubbe!) då  det är hans butik/josbar...Mums på honom!Sedan åkte vi vidare till Mölndals teaterhus där Jossans stora syster spelade teater, systern har downsyndrom o är så söt!O igår var det dags för hennes teatergrupp att spela "Häxorna tog henne" o systern hade huvudroll som den lilla flickan vars mormor blev tagen av häxorna.Söta är dom iaf! Efter det åkte vi hem till Joss o slinga mitt hår- det blev väl ok men är lite orolig att det är gult...hm.


Idag skulle jag jobba, 1300-1730 men blev uppringd 615 o var på jobbet 730 redan...Så jag jobbade 9,5 timmar!Det gör ju att jag kan fortsätta shoppa!


Nu ska jag forsätta dega.
Keep on rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0