Put your money where my wallet is!

Tjena leeeget?

Har haft en kanon helg! Heelt underbart bra har den varit- o det blev som jag ville...sol hela tiden!Har dock inte kunna njuta riktigt av den men bara att den lyser gör en glá!

I fredags städade jag som sagt, efter jobbet...sedan blev det wok m lövbiff o fullkornscouscous o "På spåret" med lillebrossan då mammi o pappi var ute o roade sig.Lördags morgonen började med ett besök kl 1000 hos optikern för mina äckliga sår på hornhinnan- allt är borta på vänster ögat men på högra ögat syns det pyttepytte lite fortfarande så jag har fortfarande linsvila (vilket absolut inte gör något för jag har mina fab glasögon!) o efter det satte vi oss i bilen o åkte de tråkiga milen till farmor o farfar- dagen spenderades i Vara bowlinghall o sedan bjöds det på middag i en ombyggd lagård- dom hade hyrt stället så det var bara vi där o oj så mysigt o fint det var! Blev ett glas bubbel till maten o sedan rullade vi hem igen, dock åkte jag m Rickard o Madde istället...kul me variation:P Väl hemma så gick vi in o bytte strumpor...o sedan gick vi bort till JokkeOLinda där Melodifestivalen, många av grannarna o 8kg räkor väntade på oss!Mumsigt! Madde o jag puttade i oss lite vin men jag var så mätt så jag trodde jag skulle svimma!

0955 gick pendeln i söndags, till Alingsås- o där väntade bussen som rullade mot Sollebrunn...Sandra mådde rätt, erm, dåligt efter farbrorns partaj kvällen innan så det var pappa Mikael som körde...När vi landade vid vårat obligatoriska köksbord blev jag dödstrött jag med! Vi tog en promenad i tron om att bli piggare- Sandra började må sämre o vi tänkte att nu är Ullaredtrippen körd...som hon mådde!Tur att tant Malin kunde busa m grisen istället!

0545 ringde klockan idag- yay!O strax innan 0700 satte vi oss i bilen o roadtrippade ner till Ullared, eller Gekås som det egentligen heter, o vi var där vid 0900 tiden...Nästan inget folk, dessto mer kläder o dessto mera pengar spenderades.Hua!Men jag var beredd på detta o egentligen så tänker man efter vad samma kläder skulle gå på här hemma så lättar ångesten rejält!

Överst på bilden;Svart påsväska m nitar,svart liten väska m nitar på locket
Från vänster;Blommigt linne m längre sidor än fram/bak,2 par svarta leggings,grå kofta,ljus jeansskjorta,svarta jeansleggins m nitar längs sidorna,vit tshirt m fejkhalsband,svart tshirt m nitar formad som en blixt,vit tunika m "flygarmar"o knappar längs bysten o ljusa jeansleggings
Nedre delen på bilden;Beigt nitskärp, svart lite bredare nitskärp,strumpbyxor m fot o svarta strumpor markerade m veckodagarna.


1.Stålarmband i blommsnirklar
2.Halsband m många kedjor o olika hängade berlocker
3.Halsband m olika kedjor
4.Armband m svarta läderremmar o 2 länkar m silverpärlor
5.Silvrig större ring


Köpte även;Dessa underbara "stenar" som inte väger någonting men var så söta att jag inte kunde motstå!
Givetvis trosor o bh, maskindiskmedel åt mamma, burk till diskmedlet o tvålpumpsgrej till handdiskmedlet, tomma cdfodral,kattmat o två avslappnings cd till till en kollega på dagis.

Keep rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0