World trade center

Sitter o dricker ett glas rött o förundras över filmen WorldTradeCenter, en helt ofattbar film...om något så ofattbart...jag är helt tagen trots att jag sett den 4 gånger förut o trots att det var flera år sedan det hände så blir jag chockad när jag ser bilderna från då.Hua.


Igår blev det ju som sagt jobb, jag fick återigen stanna 30 minuter längre- så tack för det! Sen ringde även chefen o sa att måndagen jag jobbade 7.30-17.30 men inte skulle få betalt längre än till 15.00 eftersom jag skulle få betalt för timmar jag inte jobbade då dagis vart stängt- are u with me?!Nu ringde chefen igår iaf o berättade att jag ska få betalt för alla mina timmar!Tacka gudarna för det!!!


Nu idag så tog jag tag i saken som jag velat så länge...jag frågade broo också o han var med på steken! Så vi kokade vårat sedvanliga kaffe o satte oss i carporten på varsin solstol o solade...SÅÅÅ SKÖNT!Det var längesedan mitt bleka ansikte fått känna solens varma strålar på sig, oj vad jag njöt! Pappi han ska dock alltid vara värts o kom ut i bara tshirt o shorts...men ja det var faktiskt så varmt att man kunde sitta i bara tshirt, fast jag vill inte bli sjuk så jag hade långärmat o min blommiga-vår-sjal...gott gott.Vi satt från strax innan 13 till 20över15 så ni kan tänka er att det var skönt...O som Linda, Fannys mamma, kommenterade på fb- då var det dags igen hobby-solarna!Vi i min familj är lite smått ökända för att sola mycket o för att visa oss ute på altanen eller carporten såfort solen visar sig!Glömmer aldrig när jag vart hos optikern 1 gång o han frågade om jag varit utomlands för att jag var så brun, o jag svarade skämtsamt att jag varit i "Altanien" o han frågade helt undrande "Jaha vart ligger det?Italien?" o han trodde inte på mig när jag berättade att det varit ett skämt o jag endast suttit på ALTANEN utanför mitt hus...Humor.Not.


Har städat hela huset idag också, kul...äntligen pratat med Persson också!Längtat efter det samtalet...Sen nu ikväll så har världens bästa Linda varit här o ätit tacos o kollat "Andra chansen" med mig o lillbroo 1&2 (William)...det var skönt o se henne o höra henne skratta.LoveYou!


Bjuder på någon enstaka pic från dagens solstund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0