Mamma

♥ Min mamma är världens bästa!
Hon har fått mig att skratta men även fått mig ledsen genom att vara precis det hon är till för- ärlig för mitt eget bästa, hon har torkat mina tårar många gånger om och om igen, hon har kramat mig hårt, hon har sett mig lyckas & misslyckas, hon har gjort mig stark & ibland drivit mig till vannsinne.Hon har skällt o hon har gapat.En gång tillochmed så att lillebror sa att det var bäst att han följde med upp till rummet efter ett gräl så att jag inte skulle slå ihjäl henne, den tiden är förbi o visst kan jag villigt erkänna att vi inte alltid drar jämt men 15års fighterna har vi lämnat bakom oss.Vi har skiljts åt rent fysiskt men jag lovar att vi aldrig varit isär i mitt hjärta!Min mamma betyder mer än någon annan i denna värld o jag vet att vi kommer fortsätta vara dom vänner vi är idag för utan varandra är vi ingenting




Kommentarer
Postat av: Sandra

Var ett litet kaos här igårkväll så var tvungen att stänga ner. Hoppas tatueringen blev bra? Jag ska försöka ringa snart! Ska jobba tis,ons och fre denna veckan:) Saknar dig så det gör ont!

2010-09-27 @ 08:31:27
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/
Postat av: Maria Kusin

Vad fint skrivet... Vill att min ska tycka så om mig oxå en dag! Hoppas allt är bra med dig! Kram Maria

2010-09-27 @ 12:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0