Men kors i taket!

En vecka sedan jag var inne på bloggen o nu är jag här igen!Heeelt otroligt.

Det har väl inte hänt speciellt mycket sedan sist, vi knegar på här nere i värmen o nu har V till råga på att även fått ge upp sina lediga dagar för att småkillarna som jobbat i sommar nu då börjat skolan o åkt hem till sina hemstäder...Bummer.

Första lediga dagen utan honom på länge spenderades på stranden där jag brände lite fläsk (dock bara i ansiktet) o åt lunch...Till Tropic för massage o sedan blev jag hemkörd av jobbarkompisen, snabbdusch o ombytning för o åka tillbaks till Tropic för att nu sitta här i 5 minuter till o sedan gå till andra sidan väggen, jaa baren brevid tropic, för o kolla turkiskt derby (Besiktas,laget vi håller på,mot Farnebache-stavning?)...Kartal gol gol gol...

Hungrig är jag också men jag har inga pengar så jag får vara hungrig ett tag till...köper mig en choklad o äter när jag kommer hem sedan i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0