Cara cara mia!

Mums på Måns helt enkelt!

Helgen bjöd på festligheter efter en ledsam fredag, det var skönt att tänka på annat men efter allt för mycket alkohol så blev deppen påtaglig så jag stannade hemma i sängen istället för att slita på min super duper dancing shoes!Värt.

Söndagen bjöd på massvis av mys med Isak i stan på Condeco- först pasta med kyckling o sedan paj paj paj!Kvällen avslutades med film, middag o glass hos storebror med Linda som extra plus!Igår jobbade jag 0800-1800 o sedan blev det middag o rövin hos storebror (ja jag har klippkort där!)...

Idag gjorde mina naglar vackra som jag köpt för en billig peng hos Let's Deal för någon månad sedan...Kan vaarmt rekommendera salong I love Hair- jättetrevlig personal (ägare) som endast är 22 & 25 år gammla!!!Nu sitter jag i soffan med bror o spanar på godiset på tv'n...Mums på Måns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0