Holiday girl!

Är ledig idag och det känns som jag svävar på moln!Dock vaknade jag lite väl tidigt när jag faktiskt KAN sova hela dagen!Men klockan 0900 kändes det som om min kropp sovit färdigt och man skall inte sträva emot det kroppen vill!

Nu sitter jag här i mina skönaste, eller nej men sköna är dem, myskläder och dricker min andra kopp med gevalia.Har funderat riktigt mycket på hur beroende jag har blivit av kaffe det senaste, inte alls bra men huvudvärken försvinner så fort jag fått i mig lite koffein...Visst kanske det sitter i huvudet det med, att jag bara inbillar mig- but it works for me!Har blivit en riktigt kaffemoster jag på senare dagar- är jag officiellt gammal nu då? ;)

Idag blir det Göteborg för hela slanten, jag ska träffa mina fina Isak (Alexandra), Linda & Håkan...Som jag längtat!Först blir det dejt med Isak och strax där efter blir det dubbeldejt med de två andra ljuvliga damerna...Kaffe i mängder hoppas jag!2 presenter skall delas ut också, ena för att och andra är en förseeeenad födelsedagspresent...


Måste köpa bikarbonat också- tydligen skall det vara super-effektivt för att bleka tänderna med!Och det kan behövas när jag gått in i mitt konstiga kaffe-mode...

Vi hörs ikväll.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0