Home (sweet) home...

Har haft det underbart!Rakt av- rätt igenom.Jag trivs som fisken i vattnet och det ÄR i Side jag skall vara...Livet vill inte alltid det samma och för att få saker och ting iordning så kan det ibland krävas att man gör lite annorlunda.Men mitt hjärta kommer alltid finna ro i Side.


Han med 2 dagar i Alanya också- thank god for that för det var underbart att se Jessica igen och framförallt att pussa och busa med mina små svurkar <3 Annars vart det glassliv på stranden med Therese o Zaf (tack snälla för att jag fick bo hos er!!!), utgångar med Nazar kollegan Sajmon och mycket skratt med min nyfunna vän Annelie!



Pärhaps att det kommer mer bilder senare- hatar blogg.se uppladdnings-variant så jag pallar inte!
Ha de fint <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0