Inventering

Sedär ja!Blev inringd 3 timmar tidigare än planerat och glömde helt av att ringa Amanda idag igen!Jag värdelös Amanda jag vet.Förlåt mig.Hoppas du älskar mig ändå.

Innan jobb blev det mys med mammi, vi strosade runt på Kungsmässan där jag köpte en tissha till Veysel som han skall få när jag kommer ner i höst och sedan lunchade vi på EspressoHouse innan hon körde bort mig till jobbet...Det blev 3 timmars "behov/kassa" och jag gick runt i alla kassor och satte i nya kredit-kund-listor...Jättespännande!När klockan slog 1800 tog vi tag i allvaret och började räkna.Jag och Matilda fick ta hand om kassalinjerna så vi räknade alla tuggumin/läkerolaskar/mentos/kexchoklad mm som ligger längst framme vid kassorna...Fun fun!Nu på slutet fick vi mycket hjälp av Team Spirit här i från Kungsbacka och jag kunde gå hem redan innan 2200 istället för 0000 så vi låg bra till!(Läs *vi var klara*)

Nu skall jag krypa ner i sängen, skall ta 2 värktabletter först för AJ vilken obekväm ställning vi jobbat i, och sedan skall jag drömma om denna goding...Visst låter det gott!?!

Go natt mina fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0