Min fina vän...

...Kristina!Vill träffa dig men det hinns inte med.Vill ha en eftermiddag med bara dig!Och kanske ett glas rött och kanske en bra film i soffan...och massa ljus...Nu när hösten faktiskt är här!Men jag jobbar som en galning för att täcka upp de dagar som kommer framöver utan (inplanerade) jobbpass...Det gäller att passa på!

Idag körde jag 09-20...Är lagom trött!Är glad att jag fick tag i min skatt tidigt ikväll så att jag kan gå och sova utan problem nu- pratar jag inte med honom får jag ångest och somnar aaaldrig!I morgon börjar inte förrän 15 och här skall sovas...erm jag kommer väl vakna vid 0900?!Men det är bättre än 730 som jag fick gå upp idag...

Kräftisen var helt ok, inte samma sak längre- det var roligare förr när vi alla barn var barn och hade kul på vårt eget håll...Jag gick där ifrån tidigt då jag skulle jobba idag...Men jag älskar mina grannar!Nästan alla är hur sköna som helst och vi slänger i mun med varandra så man kan tro att vi är syskon allihoppa...Hoppas bara ingen tar illa upp i smyg...haha

Idag har jag slösat pengar- först på frukost-mat, sedan middags-mat och efter jobbet unnade jag mig nötter, en tidning och bubbel...Det blir så jävla dyrt.Det kostar att ligga på topp men mina 1500:- SKALL räcka!Dock har jag insett att jag behöver ett par höstskor, och vi på Maxi (där vi har allt), har ett par APsnygga!Vill ha.Får se.

NU sängen!


måndag 15-21
tisdag 08-15
onsdag inventering 18-00
torsdag 15-1930
fredag 13-17
lördag 12-1930
söndag 13-20





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0