Så skimmrande var aldrig havet.

Hellu blogg-readers!Även om ni är få.

Idag sa vi godnatt till min morbro Tony som vid 63 års ålder somnade in av sjukdomar hit och dit...Trodde inte det skulle bli så jobbigt men det är jobbigt att se sin mamma ledsen, hennes systrar och alla de andra...En begravning är jobbig helt enkelt.

Dock blev det 4 onödiga timmars jobb efteråt, 16-20, och nu ligger jag i soffan fylld av räkor och sallad...Mums!I tisdags ringde chiiifen efter jobbet och frågade om jag kunde jobba lite dagar extra nästa vecka och jag sa ja med hull o hår...Lite dumt såhär i efterhand då alla dagar var på raken...så nästa vecka vet ni vart ni hittar mig!

lördag 10-17
söndag 09-20
måndag 15-21
tisdag 08-15
onsdag inventering 18-00
torsdag 15-1930
fredag 13-17
lördag 12-1930
söndag 13-20


Lyxig "omelette" till lunch i onsdags.


Min nya höstring & byxor, linne o sjal från shoppingen i onsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0