Slappish dag!

Tröttaste cheeeyen ever tror jag!Helt sjukt att man kan vara så schleten efter 1 veckas semster- hur går det ihop?Visst att jag inte direkt sov och slappade jämt- hade ju saker inplanerat jämt och BOY jag är så nöjd med min vecka!Det enda jag önskar var att jag hade mer tid i butiken med världens bästa Maria!Men jag hoppas hon förlåter mig- men veckan gick snabbare än vad jag räknade med!

Dagen ändrades lite när jag låg i soffan o dog lite av uttråkhet- beslutade att åka in till Götet o käka Donken med lillebror, vi KIKADE lite i affärerna och sedan tog vi tåget hem o fikade framför cry-tvprogrammet ExtremHomeMakeOver...bölböl-alltid lika mkt!

Efter fikandet o gråtandet tog vi tag i våra liv och plockade ordning i trapp-förrådet (det ovanför trappan) och sedan fick sig badrummet här uppe sig en omgång!Igår var jag o mammi på IKEA och införskaffade nya tandborts-glas...Tack mamma för att du förstod anledningen till varför jag ville ha 5 trots att vi nu bara är 4...Jag tror att du förstod utan att jag behövde säga något- jag intalar iallafall mig att du förstod.Nu står den 5 tom i väntan på min prins- en väntan som snart exploderar.Jag saknar ihjäl mig.Jag kan inte vänta tills vi ses, jag kan inte vänta tills jag får somna brevid honom igen.

Blogg.se sviker mig för andra kvällen i rad om att ladda upp mina nya bilder- det går inte att lägga upp dem.Men kom ihåg detta datumet, för nu ska vi se hur många veckor det tar innan badrummets förvarings-utrymme ser ut som det gjorde innan jag storstädade.16/8 idag...uppdatering om badrummet kommer...spännande så säg!

Pratade med min skatt tidigare idag, fick plötslig klump i magen och ångesten tjockade sig i halsen- ringde honom o vi pratade i 1 timma.Thank god for Glocanet!Ringer för 0,29:- till turkisk hemtelefon...Yep!I love it.1,48 till turkiska mobiler.Vi gjorde lite planer, han fick ur sig lite ilska och jag fick bort min ångest.Min kärlek för honom är som kärlek är på film.Han är mitt allt.Klyschit o härligt.Men sant, oj så sant!Oktober närmar sig med stormsteg och i oktober har vi 10 dagar ihop.Det lever jag för.

Nu sitter jag o lyssnar på min Linda's arbetskompis Jeanett's spellista på Spoty o skall ladda ner den andra strax med- kul att få musik på datorn utan att behöva anstränga sig :D

I morgon jobbar jag 1500-1930, tog även ett extrapass 0930-1500 på torsdag bara för att jag blev erbjuden o för att jag behöver!Tack J för att du ringde moi!

.We can stil touch the sky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0