Startar dagen med en blogg.

Somnade tidigt igår och sov som en stock tills katten ville in och leka i mitt rum- det ville inte jag men jag var snäll o släppte in honom ändå- tills han hoppade ner i min papperskorg då åkte han ut med tassarna före!Klockan var runt 0500!INTE OKEJ.

Nu sitter jag här i soffan, med en svidande läpp med massa zinkpasta på för att torka ut bubblorna och har precis ätit frulle.Dessutom går Grey's i repris på morgonen så idag kollade jag o mammi på avsnittet där bomen tas ut ifrån kroppen...ni som följt vet vad jag snackar om.Ett väldans bra avsnitt.Dock är det alltid så mycket kärlek o känslor i Grey's o det får mig att sakna min skatt mer än vad jag gör i vanliga fall.

Idag blir det rensning av "trapp-förrådet" o städning av badrums skåpet där uppe.Kulkul.
Försökte igår lägga upp bilder på nyheter i min garderob från Turkey- men det ville inte fungera.
Prövar sedan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0