Underbart!

Sitter i Alanya med Jessica och utanför schteker solen...så vi sitter inne!Det är jobbigt för både mig o Jess att vara ute men vi skyller mest på att det är jobbigt för barnen!

I söndags låg jag o Therese vid poolen o sedan mötte jag upp Louise för att gå ner o överraska Maria i butiken...och SOM hon blev överraskad!!!Efter obligatoriskt babbel hos Maria så blev det döner i mitt underbara Side och kvällen avslutades med tjööööt hos Sandra o Belma.

I kväll kommer Zafer o hämtar mig här i Alanya och vi beger oss till Side ihop i hans o Therese nya bil...I morgon, oavsett deras planer SKALL jag till stranden!!!

Mamma, pappa & Fredde kommer hem från sina 2 veckor på Kreta-välkomna hem peps!Hoppas katten inte rivit huset....

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0