Kräftskiva 2011

Sedär ja mina vänner och ovänner...

Idag äre lördag och jag slutade 1700!Gött kött.Det var rätt så mycket att göra idag, men proffset Malin hade ordnat för sig så
hon stod placerad i SjälvScaningen, löste en rast i cafét, vart i MiniHuset och sedan 1 timme i vanlig kassa...Variation är nyckelordet!

Nu skall vi strax traska ner till pöl(lek)platsen och inta första kräftorna för i år!Det är min första kräftskiva på 3 år och
YES jag längtar!!!MÖMS.

I morgon blir det jobb (tack Rickard!) 0900-200 så ikväll blir en lugn kväll.
Ha det fin!

(Ps. Det måste vara fel på min dator för när jag vill ladda upp en bild så blir det bara en tom ruta med ett rött X i)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0