www.Ledsen.se

Hellup!

Idag blev det en heldag i Göteborg och giivetvis kunde Malin inte låta bankortet vila utan när jag lämnat Isak vid bussen, då jag hade 1 timmes dötid mellan dejtarna, så köpte jag mig ett uuurfint linne (som Angelica köpte i maj men jag idag på rean-liite cred till mig!), ett par svarta jeggings (behöver faktiskt ett par svarta jeans!), en urfin ring (för endast 49,50:-) och en sjal på Bikbok som jag velat ha sedan jag såg den på affich i april men tyckt vart för dyr (179:- som idag kostade 49:-) Jag smart-shoppar iallafall.

Men från och med i morgon när jag betalt alla räkningar, 3 st, så för jag över pengar på sparkontot och ger mamma både dosan och kortet.Jag måste börja spara på allvar.Blir arg på mig själv.

Önskar att jag kunde lägga upp bilderna på mina fynd men det får kanske bli i morgon om jag orkar lägga in det på mammis dator!

Nu samtal till fjärran öster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0