Avis!

Idag kände jag det verkligen när jag stod på crosstrainern- jag kände det jag har känt så många gånger förut.Avundsjuka. Och inte på er med era sambos, utan på er med den fina kroppen, det underbara håret, den perfekta hyn och det roliga livet...och nu blev jag mer avundsjuk för att jag satt och kollade igenom en kompis bilder på Face...Hon är verkligen supersöt och verkar ha det så j*kla kul hela tiden!

Inte för någon annans skull- aldrig!Jag vill för min egen skull!(Nu menar jag inte delen om att bli rik!!)Och från och med idag (som förra måndagen och måndagen i december) så börjar jag!Jag kommer aldrig komma upp i deras nivå, och det vill jag nog inte heller (kompisen är yngre än mig och tja- thats not exactly the life I want!).Men jag vill känna att jag mår bra i min egen kropp med mitt egna utseende!

Idag har jag ätit alldeles för mycket vetemjöl- något jag försöker undvika om det går men idag har jag smält i mig både våfflor och spagetti och min mage ser liksom svullen ut.Jag har visserligen bara lånat 4 poäng från min vecko-bonus så sådär värst överdrivet har jag inte ätit- men jag tror faktiskt vetemjölet är boven i dramat!No more pasta for me!Och jag ska verkligen köra med ViktVäktarna och göra det här på riktigt- för min egen skull!För jag vill inte ha den här jävla degen på magen i sommar igen!Jag mådde bättre utan den.



Ska ringa min prins nu och göra han lite gladare.Kanske kan han göra mig samma tjänst!
I morgon blir det jobb 0800-1630 och sedan kommer min Linda hit och myser med mig!
Ha en bra kväll <3


Kommentarer
Postat av: Maria Kusin

Lilla Malin, du är fin precis som du är..Var rädd om dig!KRAM

2011-02-10 @ 21:54:03
Postat av: Emelie

Ett tips är att äta glutenfritt för vetemjöl är inte bra för en ;) jag kör på de och de känns mycket bättre för leva utan pasta kan ja inte så de blir glutenfritt ! :)

2011-02-11 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0