Brothers for lunch!

Bjöd hem storebror på lite våfflor i snö-ovädret och eftersom lillebror med är hemma efter operationen så blev det, är det, en syskonstund här i vardagsrummet!Köpte smet på ICA och lite grädde givetvis- dock ingen för mig!Det blev blåbär/hallon mix och glass eftersom det innehåller mindre points!Gooo WeightWatchers!



Nu sitter vi och tittar på Vänner och ser snön skura ner utanför fönstret.Wonderfull.Not
Alldeles strax skall min prins komma in på msn och så skall vi få titta lite på varandra i camen- hoppas dom har cam på det internetcafét!

Resten av dagen blir det till att banta x1000 eftersom jag redan ätit 27 av 31 points!Men jag kan kanske använda några av mina extra points idag?Även om jag är snål och inte vill ta från dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0