Dreams are coming true..

Guud det hoppas jag inte!Har drömt åtminstonde två helt psyko drömmar de senaste nätterna så jag vill iiinte att dom ska bli sanna- eller nattens dröm var ju bara psyko i den mening att den var heeelt konstig...okej då det var väl båda två!!!

Natten till i söndags drömde jag att min pappi arbetade som soldat i Tunisien och jag skulle åka ner för att hälsa på honom där- myspys!Bara det att när jag kommer in i rummer så kommer det en slags, tja...taliban?, och säger på arabiska att vi ska ställa oss med händerna mot väggen och bli muddrade (hej för jag kan arabiska!)...Sagt och gjort börjar han känna på alla efter vapen osv men hittar ingenting såklart- men när det är min tur så tar han lite extra mycket på mig för att jag är den enda tjejen som han får lov att muddra- och jag gör givetvis motstånd (äckel gubbe!) och försöker åla mig ur hans grepp varpå han blir arg såklart!Pappa, som också pratar arabiska!, säger att vi har en ALLAHIARE till honom och när jag frågar pappa vad det betyder så säger han att det är en förkortning på "ny i Tunisen"...Hahah.Mannen ler och viskar till mig med en såndär äckel-röst (ni som träffat en slajm turk vet vad jag pratar om!) "Weeelcoom to Tunisieen" och går där ifrån.Punkt.

I natt drömde jag återigen om pappa, men vi var i kungahuset här i Sverige- inte som soldater utan som...tja vanliga människor?Vi gick vilse helt och hållet (som om vi visste vart vi skulle!) och hittade in till kungen's och drottningens sovrum och grejer- twisten var att pappa bar mig och någon utav mina vänner, jag tror det kan ha varit Håkan, på sin rygg!Hahaha.Vi hittar till slut ut bakvägen och möter två damer som inte säger ett ord om att vi kommer klampandes där...hur är det med säkerheten där uppe egentligen?

Nu ska jag dricka upp mitt té- sedan laddar jag iPoden med schlager och it's tajm för stäädning!
Inte trodde jag att efter gårdagens weather from the hell skulle det bli sånt fint soligt väder som är ute nu- vaknade i natt av att jag trodde fönsterna skulle blåsa in!Men men- om solen är framme är jag happi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0