En kärleksförklaring

Sitter med datorn i knät och läser igenom alla mina bloggar samtidigt som jag kollar Facen...Inget nytt mina vänner.Dock tror jag att en av mina bloggerskor har fått sin efterlängtade plutt ut ur sin mage!Grattis till dom i sånna fall!!

Pappa och jag åkte ner till Maxi för att köpa semlor till fika här hemma ikväll men tjii fick vi när dom var slut inne i butiken!Helt tomt på hyllorna, det enda som fanns kvar var 1 prinsesstårta och några kladdkakor.Helt otroligt!Men snabb i huvudet som jag är kom jag på att vi säljer ju det ute i cafét också!Där fanns det 4st kvar- vilken lycka!Så sen blir det semlor och kaffe klockan 2000.

Här kommer pic's från dagens kärlekshistorier

Kärlek på jobbet & give away dom delade ut vid kassorna på Maxi


Mamma och pappa fick varsin biobiljett- i var sin del av hjärtat- när dom satt ihop hjärtat så betyder det att dom måste gå tillsammans!


Från mamma&pappa till lilla mig!

Fika vid 2000tiden och samtal till min skatt
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0