Frukost mys!


Dunderhonung för halsont!Jag lovar att jag har betyydligt mindre ont i halsen nu än innan jag drack min nykokta nyponsoppa med glass i!Ja visst kan det bero på att jag tagit nya doser av alvedon men jag kan svälja någorlunda utan att gråta av smärta!Och det är ju så förbannat gött med!Mums!!!Dock MYYCKET socker i så jag ska inte överdosera- jag lovar!Nästan.

Pappa och jag har suttit och kollat framochtillbaka på tvisar till mitt rum och vi har enats om denna fina-

Den är bara på 22 tum men den skall ju stå i mitt lilla rum så jag kan inte ha allt för stor, man kan tycka att jag lika gärna kan köpa en större för framtiden men ändå- 22 tum kan jag ha i början också i mitt vardagsrum i framtiden!Är som sagt inte jätteglad i att ligga o glo på tv så en tv kommer ändå inte bli första prioriteringen när jag flyttar hem ifrån- därför är denna lagom!Är helt insnöad på en vit tv med för framtidens vardagsrum (gäller o planera vet ni!)!Lovely!

Nu ska jag slänga på Vänner boxen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0