Fullspäckat!

Fullspäckat schema denna veckan mina vänner!

Måndag- jobb på dagis 0900-1630
Tisdag- jobb på dagis 0745-1600 och sedan Maxi 1630-2200
Onsdag- jobb på dagis 0900-1700
Torsdag- jobb på dagis 0630-1400 och sedan Maxi 1500-2030
Fredag- jobb på dagis 0715-1530 och sedan Maxi 1600-2200

Det blev aldrig något samtal med min man på alla<3dag då han vart upptagen varje gång jag ringde.Dock igår vid 23tiden fick jag tag i honom och vi pratade i en halvtimme typ.Vi låtsades att det var alla<3dag igår istället och var extra kärleks-mysiga mot varandra...hoho.Som han sa det "det är ingen speciell dag när vi ändå inte kan vara med varandra, hade vi varit tillsammans hade vi kunnat göra dagen speciell- men nu är den mest bara en vanlig dag".Sedan frågade han mig helt allvarligt..."why are we not sleeping in the same bed now?"- Jag undrar samma sak!Det finns iiinget bättre än att krypa ner under täcket med honom bakom mig.Svar ja- jag ääälskar att sova sked med min pojkvän!Det var också ett väldigt bra sätt att hålla värmen under de kalla oktober/november nätterna!Och jag äälskar honom.Mer än något.Min plutt<3



(Min "hyllning" som jag skulle göra varje dag tänker jag göra om till någon hyllning när jag hittar något jag känner är värt att hyllas och inte bara för atttttt liksom.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0