GLLLLLAAAADDDD

Ibland får jag konstiga ryck som ingen kan förklara- o dessa rycken tycker jag iallafall om!Fast det hade såklart varit roligare om jag fick dom MED min älskade- o inte via telefon!Jag läser bland annat min gamla kollega's blogg (Maria Marusschka) där hon skriver om det hon känner för- men hon har "nyligen fått hem sin turk" o dom har nu flyttat in i en lägenhet som dom har fått göra om precis som dom vill o jag sitter verkligen o avundas henne!Morgonpromenader o tv mys på kvällarna!Jag läser även min andra gammla kollega's blogg (Zandra) som också skriver om sitt sambo liv med sin "nya svurk" och dom tränar o grejer ihop!Fy vad jag vill ha det så.

Idag var det riktigt längesedan jag ringde min turk o har känt typ hela dagen att näe jag oorkar inte prata med honom idag- jag oorkar inte vara glad o trevlig.En sån hemsk känsla att jag fått ont i magen!Sjäälvklart saknar jag honom var eviga minut som går och jag har inte pratat med honom sedan i lördags eller söndags tror jag så varför kände jag såhär?Tillslut på kvällen kände jag när det gällde alla- var som sagt hos bror men var inte alls pratglad- Amanda ringde o återigen var jag inte jäättesugen på att prata som vi tjejer kan vara ibland.På msn vart Angelica- gaaah jag orkade knappt fråga hur hon mådde- varför får jag sånna humörsvängar?!Förstår inte det!

Men jag tog iallafall telefonen o ringde honom- skatten i militären och OJ vilket lyckorus jag fick när jag hörde hans röst!Han hade också gått och tänkt hela dagen att "IDAG ringer Malin" o nu hade han nyss kommit in från vakten, o svarade i telefon för att han kände på sig att det var jag (annars svarar alltid en annan kille) och hans skratt gjorde mig så glad- underbara han!Jag vet inte vad jag ska skriva för att ni ska förstå- men jag bubblar fortfarande av glädje som ett litet busigt barn som precis gjort något riiiktigt riiiktigt busigt!Snacka om att jag är nöjd över att jag ringde honom!Han kunde inte prata så länge nu för dom skulle skura personal-matsalen så han skulle ringa tillbaka när dom gjort färdigt det.

Ville bara dela med mig av min lycka :D

(bild från Malatya vintern 2009/2010)


Kommentarer
Postat av: zandra

din dag kommer också vännen!

2011-02-04 @ 22:57:39
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0