Happi dai

Erm mitt förra inlägg skiljer sig rejält ifrån detta, och ska jag vara ärlig så kändes det nästan direkt efter att jag skrivit ut min ilska här (och gråtit lite i sängen) mycket bättre!I love to write helt enkelt.

Vi åkte till FrölundaTorg och prövade jackor till höger&vänster men tillslut hittade jag en som både satt bra, var varm, tålde vatten OCH kostade endast 500:-.Helst vill jag ha en OddMolly jacka men den är inte så dagisvänlig givetvis så denna jackan är jag nöjd med!Kalas.

Dagen blev ännu bättre efter en god vanilla latte ifrån EspressoHouse och en söt liten CupCake som dom börjat med- för att toppa en kass morgon så fick jag även tulpaner av mina föräldrar som nu lyser upp mitt rum!Älskar tuplaner.Nu-för alltid!

Dessutom hade jag ett lååångt mysigt underbart samtal med min Sandra och efter det ringde jag min Angelica och pratade i en evighet med henne!Synd bara att jag inte han prata med Linda-då hade väl dagen varit fulländad?!Och Amanda såklart!Men henne ringer jag i morgon.För att toppa dagen med lite grädde så ringer jag min prins senare ikväll och hoppas hoppas att han inte är upptagen!

I morgon börjar turkiska kursen!Spännande.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0