Happy V-day!

Glad alla hjärtans dag mina vänner!Hoppas eran dag blir fylld av hjärtan, kärlek och choklad!

Sitter på jobbet och har rast just nu- dom ringde i morses från Kyrkdagiset och bad mig komma in mellan 0900-1630. Hade egentligen inte lust alls men eftersom jag vart sjuk två dagar av mina jobbdagar förra veckan så kände jag att jo jag kör!Dessutom lovade himlen inget vackert väder ändå så jag pallade inte att bara sitta hemma och inte göra någonting alls en grå tråkig dag!

Slutar 1630 och då blir det hem för att slappa och äta middag med världens bästaste familj- lite present-utdelning blir det med även om jag redan vet vad som döljer sig i mitt!Men jag hoppas att mamma och pappa blir glada för sina presenter som jag så lurigt tänkt ut!(Vad det vart får ni veta ikväll!)

Hur går det med ViktVäktarna kanske ni undrar?Tja det går väl sådär- det gick jättebra hela första veckan men sedan i lördags, då jag bestämt att inte köra på lördagar, så har det spårat ut och jag låter det göra det idag med (it's valentines och jag är ensam!) och sedan kör jag igen- dock även på lördag för jag kan tydligen inte sluta äta gott (läs onyttigt) om jag börjar äta så jag får tydligen köra all in och inte äta något onyttigt alls!Får ångest över mig själv.

Skriker gör barnen utanför så att det gör ont i öronen- skönt att jag har rast då!
Vi hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0