Heldag med Madde

Linus har fått komma tillbaka från sjukhuset så han behövde inte stanna- tack för det!Lilla plutt blir bra snart!

Idag har jag varit med Madde heela dagen- vi har haft jättemysigt!Först tog vi oss till ÖB o inhandlade lite onödigt, vidare till Mio, vidare till Göteborg.Det var en upplevelse att hitta dit- inte till Gööteborg utan till The Book Corner där jag skulle köpa min "Turkiska för nybörjare"- done!Så spännande :D



Det blev en lunch på Subways eftersom vi inte prövat smörgåsarna där förut o sedan letade vi oss vidare till EspressoHouse (hittade min nya favorit!) där vi tog med oss varsin ChaiLatte och lite kik på GinaTricot och Ur&Penn (kirrade min ring där för 20:-) - vidare till Tyglagret o vidare till Cassels o tillslut heem!Hemma hos bror o Madde o blev det renskav's-gryta med pasta o nu sitter jag o kollar "Vänner"- är dödstrött!!!

Efter 2000 blir det samtal till min skatt o sedan sängen!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0