I morgon eee en annan dag

Så sant som är sagt!I morgon är en annan daaag och då sker detta i mitt lilla rum och även bland mössorna där nere, jackorna i garderoben och i "väskförådet" ovanför trappan!Detta ska dokumenteras och läggas upp här!Proomise


Första projektet blir såklart mitt rum- men med min nya super tv kanske Vänner kan gå på i bakgrunden?!
Nu ska jag ringa min prins och medela om min brors operation som gick bra- från 1000 till 1430 ca- jäättelång tid att vara sövd men min bror klarar det mesta!All massa är borta men tyvärr är det inte mycket kvar av stigbygel osv i örat på honom så han kommer ha nedsatt hörsel på det örat men bättre det än en frätande massa som ligger och pressar på nerver osv.Sen är blodnivån oro-väckande låg så det ska följas upp på vårdcentralen här i Lindome när han piggnat till ordentligt.

Vill hälsa mina, iallafall 4 nya läsare välkomna!Kul att ni vill läsa här- kommentera gärna om ni vill!
Tjingeling-pling!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Maluk! Jag har saknat att läsa din blogg insåg jag när jag plöjde igenom den på min mobil när jag egentligen varit redo att sova för längesen, svårt att sluta läsa haha. Älskar idén på att ta fler bilder i vardagen!! Och OMG jag vill ha din nya tv... Love u! / happy reader. puss puss puss

2011-02-07 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0