Idag hyllar jag...


Tulpaner och solsken!Två hyllningar på en och samma dag!Ville först skriva tulpaner men jag blir så glad av solskenet så jag var tvungen att ta med det!Ingen direkt uppfinning men oj så vackert!

Tulpaner är frånochmed nu min favoritblomma på denna jord!Mamma har länge älskat denna blomma och igår när jag skulle köpa en bunt till mitt rum så kunde jag inte bestämma mig för ingen färg är ful eller opassande!Tulpaner to the people!

Idag beger jag mig till Maxi för jobb (1300-1830), det var ett väldigt bra tag sedan eftersom jag vart sjuk och sedan varit på dagis när dom ringt under veckan.Hade gärna hunnit med en promenad i det underbara vädret men vi håller alla tummar och tår för att vädret är lika vackert i morgon då jag förhoppningsvis är ledig!

Vi hörs ikväll
(Glöm inte att läsa inlägget nedanför, om mina mysko drömmar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0