Idag hyllar jag...

Sitter och läser igenom alla mina favorit bloggar och kom på att jag nog aaaldrig skulle ens läst en enda blogg om det inte vore för att man kunde lägga till dom i favoritlistan!Och nu för tiden så är det inte ens i favorit-listan utan i något så smart som typ en board!Har alla mina favoritbloggar där och slipper knappa in adresserna var eviga gång- let's face it jag hade aaaldrig kommit ihåg adresserna!


Så idag hyllar jag favorit-raden uppe på datorn- ett smart påhitt av er datasnubbar där ute!
Har bestämt mig för att börja göra minst 1 "hyllning" varje dag- får se hur det går!Är säker på att dom ibland kan bli rätt trista och konstiga- men sån är jag!

Nu ska jag bädda sängen, vika de tvättade lakanen och sedan blir det Kungsmässan med mamma och pappa.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0