Loka

Sitter helt utslagen i soffan och tittar på Ariel med finaste Fanny- pappa är hemma och mamma är hemma men hon ville komma hit och leka med Gittan (-min mamma)...Det märkliga är att pappa är på träning med Gustav egentligen och att mamman där borta är på Scandinavium för att kolla på genrepet på Melodifestivalen.Men nej, enligt Fanny är dom hemma båda två.Sitter med ett glas Loka i handen och somnar snart- men Loka- thats crazy!!

Om en stund kommer bästaste Linda hit för att tjöta lite och äta räkor.Hennes make äter inte räkor och därför köper ju inte Linda själv räkor så där till sig själv så ikväll får hon komma och skämma bort sig hos oss!Gottgott.Där är en människa som jag verkligen kan sakna, det som är så bra med henne är att man inte behöver anstränga sig- man behöver inte hålla på och vara rolig eller prata eller göra si eller så- det räcker att bara vara i samma rum.Linda är verkligen den vän jag känt längst i mitt liv och det spelar ingen roll hur ofta vi pratar eller ses- ingen av oss tänker någonsin "jaha varför hör inte hon av sig" för båda vet att båda jobbar och båda vet att båda vill höra av sig men att ingen av oss har tid eller ork.Dessutom är det så skönt att aldrig behöva få dåligt samvete- för tillslut är det någon som hör av sig och då är det som om vi pratade igår- min älskade underbara Linda!

(Ville lägga upp en bild här på oss men hade ingen fin!)
Ikväll blir det som sagt myspys med räkor och Linda, i morgon ska jag ta mig till Göteborg och på söndag blir det jobb!Najs prajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0