Lördag 110205

Har nästan mer ont i halsen idag, eller det har jag nog inte men eftersom jag precis vaknade och inte känt smärtan under natten (bara när jag vaknat av svett-attackerna!) så känns det som ny smärta...Men jag vänjer mig strax!


Nu blir det snart frulle med pappa o lillebror, mamma jobbar "1timmes-passet" 0700-2000 (alltså sju till åtta- då trodde Madde, så klart, att hon bara skulle jobba 1 timme o nu kallar vi det för "1timmes-passet").Får se om jag orkar baka mina bars idag, något måste jag ju hitta på!

Är sugen på en tv till mitt lilla rum, ska prata med pappa om det- den jag har nu är från medeltiden och kontrollen ramlar isär varje gång jag tar i den.Sen hackar dvd'n för den är den första dvd'n vi köpte här!Ojoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0