OCH DAGEN ÄR RÄDDAD!



Thank heaven for ostbågarna som låg i bokhyllan!Känner mig fit for fight att jobba 1130-2200 kan jag lova- noot!Gårdags kvällen var riktigt kul, den spenderades på Palace festvåning med good mat och vin.Senare förflyttade vi oss till en egen lounge på nedervåningen där vi hade egen bar och egen DJ...Najs najs!Sen att jag o Madde vart dom som intog dansgolvet först av alla var väl lite halvlyckat- men vi fick med oss alla iallafall!!!Haha.

Efter att Malin stoppade en snus ?! i munnen så stoppades även hennes partymode och det blev mer illamående och det resulterade i hemgång så jag han med 0117 hem.Och ett mål från Franks!Mumma!!

Vaknade vid 0800!Har duschat, suttit 3 minuter på altanen o andats frisk luft, tryckt i mig massa ostbågar och typ 1 liter cola...Bravoooo!
(Bilder från shoppingen kommer i morgon)


Kommentarer
Postat av: Kristina (Håkan)

Å jag vill se shopping bilderna nu :) har uuuuuur tråkigt på jobbet, 2 samtal... blev grymt sugen på sega ostbågar nu också. Spenderar tiden fram till jag slutar med att plugga danska. Mycket kul att höra att gårdagen var lyckad och att ni inte behövde vara med alla "gamlingar" på palace ;)



PUSS!!!

2011-02-27 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0