Öh?!

Jaha, va hände?Klockan han bli 2330 innan jag kom i säng!Galet juh!Känner mig helt wild and crazy nu!!!

Det började med att jag fick jobba till 2200-vilket jag enligt min KL skulle göra, men enligt lilla schemat inne i slussen så skulle jag jobba till 2030- men jag jobbar gärna fler timmar än vad jag trodde!Stängde med Catrin o det gick lika bra som vanligt, var dock tvungen att räkna om kassan för jag trodde att jag räknat fel- men jag hade räknat rätt!Var ändå klar innan dom var klara inne på kontoret-gött!

Har nog glömt o skriva det här, men jag blev tillsagd av kassachefen att jag räknade aaalldeeeles för långsamt!Att det var fleeera som hade sagt att jag räknade fööör långsamt o dom har iiinte tid o vänta på mig vid stägning för dom vill ju hem.My as!Jag vet exakt vilka det är jag har stängt med o jag vet att 3 av dom inte sagt ett ord, då återstår 3 personer- o dom tycker jag ändå mindre om!Men ändå- att det är fleeera styyycken som sagt att jag räknar långsamt är rätt kul!Att jag dessutom har stängt 4 ggr, med idag inräknat, o då hade stäng 3 ggr- varav 1 gång var första gången då jag fick hjälp av Catrin att räkna kassan så totalt 2ggr hade jag räknat kassan själv innan jag blev tillsagd att jag räknar låångsamt.Av fleeera stycken.Förra fredagen jobbade,stängde för o vara exakt, jag med en av dom jag vet sagt att jag räknar långsamt- o var klar LÅNGT innan henne!Gó känsla det kan jag löva- när hon kommer ut för o hämta hennes nästa kassa så är jag redan klar, o hon frågar förvånat "är du redan klar?!"...Ja- jag väntar bara på dig!svarade jag glatt...mohahah

Nu har jag bestämt dejt med min Linda, hon fick en plats på Zumban i morgon o försökte boka med mig som vän men det gick inte för den var full efter hennes reservplats- skit!På lördagkväll får vi mysa ihop iallafall...Men imorgon blir det istället middag hos bror o Madde men innan det ska jag o Madde iväg o köra lite bil.Vi ska till både Mio och TheBookCorner- får se vart vi hamnar!Linda ville gärna hänga på så jag ringer henne i morgon när jag vet en tid- jag själv ska upp o klippa mig klockan 09000!Det behövs då jag inte klippt mig sedan oktober och dessutom färgat håret på det!Schleetet kan jag löva!

Nu ska jag sova!
Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0