Ont det gör ont!

Idag är det synd om Malin- har jäätteont i halsen och i kroppen värker febern med all sin kraft!Det känns ändå inte sådär "ååh jag kan inte göra något alls" men ont har jag som fasiken!När jag spottar spottar jag blod-illa!

Försöker få i mig en tallrik fil men det gör för ont att äta så kallt o typ gröt kommer inte gå eftersom den är för tjock...Té är lösningen tror jag- ska upp till vårdcentralen innan 1130 o få en koll i halsen!Men som vanligt säger dom väl att det inte är något- det är ju det dom gör bäst...

Ska tvinga i mig det sista av filen och sedan massa massa té!


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, ja kanske borde skicka dig lite turkmedicin här ifrån. Malin, krya på dig och bli frisk frisk frisk. Låter inte alls något vidare måste jag säga.



Kram på dig!!

2011-02-04 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0