På promenad genom stan!

Det blev en promenad på 1 timme i solskenet och blåsten!!!Helt underbart kan jag lova!

När vi satt och åt middag plingade det på dörren och utanför stod min lilla prinsessa som inte alls var pratglad innan hon kom innanför dörren- men väl inne så var hon inte tyst!Hon rrrruullar riktigt på r'en och kommer med riktiga goa kommentarer hela tiden!Men som vanligt vill hon inte gå hem för "hon har redan varit där" så jag fick följa med henne hem, måla lite och titta på lite tv och sedan smyga där ifrån.


Hon målade snälla spöken till mig som inte är farrrliga!

Nu ikväll blev det en kopp ingefär's te, en knäckis med skinka och Sofias Änglar.
Nu blir det snart Vänner och sedan sova- i morgon väntar tandläkaren!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0