Powerbaars

Om ett Vänner avsnitt så skall jag försöka göra mina powerbars som jag skrev om här om sistens!Har inte riktigt haft orken, har egentligen inte det nu heller men nått måste jag göra, innan så idag är det dags!Dock hittade jag ett bättre recept här för jag inte vill använda sirap...Kampen mot sockret börjar i morgon på allvar, såg min profil i spegeln igår i underkläder och blev rätt ledsen- för den ser inte som den gjorde i somras.Tomorrow its the dommerdagen!Fy.Tänkte be min älskade granne Linda om lite hjälp på traven, hon har grejat med Viktväktarna och gått ner jäättemycket i vikt och jag behöver någon slags hjälp som är närvarande för jag kommer inte klara det på egen hand!

Idag har jag hunnit med Xantal Vänner avsnitt, lunch alá snabbnudlar, vitlökskrydda och körstomater- vem visste att det skulle göra så förbannat ont att få tomatsaft i en hals som har halsfluss?Nu vet jag!Dessutom har jag pratat med min skatt och han bad mig skicka ner Marabou choklad (helt naturligt) men sedan bad han mig även skicka med räkost...haha sötnosen!Tyckte det var riktigt kul o jag log tills jag hade ont i kinderna!Haha jag ska skicka med räkost och någon annan slags ost med nått gott i...kanske skina?Hahah nej nej...Hmm nu blir det snar powerbars!

Tjingeling
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0