Regn regn massor av regn!


Tråkigt väder som fasiken utanför fönstret!Men inte hindrade det mig inte, tog på mig jacka,regnjackan o dom vattentäta regnbyxorna- som sedan visade sig att SUPRIISE dom är inte alls vattentäta!Vart pisseblöt om legginsen när jag kom hem- men det var det värt!

Nu har jag precis slängt i mig en svinigtgod omelett med körsbärstomater,ost och sweet/chillisås!Fy va gott det var med såsen i!Den ska jag göra om kan jag lova!Dessutom blev det 3 skivor röktskinka o en knäckis till det-mums mums!Efteråt blev det en kopp kaffe & en halv semla- fan!Jag skulle ju verkligen inte äta något sånt men jag kände suget så intensivt att jag var tvungen- förlåt mig Gud för att jag har syndat!:P I morgon ska jag inte äta alls!Haha.

I morgon är jag ledig än så länge o ska ta mig till Göteborg för o leta reda på min bokhandel som säljer min "Turkiska för nybörjare"-vill ha den innan kursstarten så jag kan bläddra igenom den!Kulkul.

Nu ska jag färga ögonfransarna på mammi o sedan blir det jobb 1630-2100!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0