Söndags morgon

Så där ja- ligger i soffan 0827 och har läst igenom alla mina favorit bloggar och bläddrat igenom Face.Vaknade tio-i-åtta och kände mig utvilad men nu med facit i handen så är jag fortfarande jättetrött.

Lördagen spenderades på jobbet, 1200-1930, och det flöt på kanon med maaaassa folk!Efter jobbet blev det att dra kammen genom håret och bege sig till fina Josefine i Eklanda som fyllde år 4e februari och igår firades med paket, tacos, Mello och kladdkaka.Det var en mysig kväll med MASSVIS av prat och jag som planerade på att åka hem efter Mello kom hem strax efter 0100.Pigg som satan- dooo!


(Ooj vilken gammal bild!)

Räknade lite timmar i kalendern och blev inte ett dugg klokare på det men det kändes bra att ha koll på hur många timmar man jobbade i januari- är gaalet sugen på min lön som kommer på fredag!Längtar ihjäl mig.

Idag vet jag inte vad som sker, behöver verkligen en ny vinterjacka och det suger att behöva köpa en nu när jag vill lägga pengar på vår/sommar kläder men dragkedjan spricker upp heela tiden och det är -13 grader ute så ja får väl bita i det sura äpplet...

Vi hörs sedan!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0