Städa städa varje torsdag

...och så varje jul- för det tycker jag är kul!

Ställde klockan på 0800 idag, snoozade till 10över och sitter nu här.Har läst alla bloggar jag brukar läsa och ätit frukosten jag brukar äta.Nu är det dags att stänga av tv'n under reklamen så jag inte fastnar framför något intressant på tv4'as Nyhetsmorgon och blir sittandes här!Ska upp och damma och dammsuga övervåningen och sedan bege mig till nedervåningen för att genomgå samma procedur!

Senare blir det möte med rektorn för förskolorna jag börjar på om knappt 1 månad (!) och igår sa min älskling att han kanske kanske skulle få några timmar ledigt idag o att han i sånna fall beger sig raka vägen till ett internetcafé så vi får glo på varandra!Men han visste inte säkert.Bara kaaaanske.

Städning nu!
Mot oändligheterna och vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0