Sunshajn!

Neh det blev visst inte som jag tänkt mig- hade tänkt mig buller och bång och grejer överallt och väskor, kläder o hejohå!Men ikke.För eran Malin är en samlad och ordningsam människa och det visade sig att jag inte alls hade massa "skit" i lådorna som jag idag kollade igenom!Tråkigt.

Jag fick slängt gamla lönespec;ar som låg och tog plats men annars var det bara damma,dammsugning och vändning på sängen (kan vara bra att vända på madrassen ibland eftersom tyngden lägs upp till på madrassen och vänder du då på den efter ca 6 kan du få en helt annan madrass och en helt annan sömn!)Dammsög även av hela sängen, hängde ut täcket och filten och la alla kuddar ute på balkongen med!Bravo Malin!Dammsög bakom sängen, listerna och elementen i rummet...Kanon!

Sängen är fortfarande inte bäddad och tja- "väskförrådet" ovanför trappan ska jag rensa, men inte idag utan en dag när mamma orkar vara med för det är en hel del SLÄNG! där och det vågar jag inte göra själv (även om förrådet skulle må väldigt braa om jag gjorde det själv då det nästan skulle bli tomt!)

Mamma och lillebror kom hem från sjukhuset förut vid 1100-lillebror ser ut som om han lyft ansiktet eller nått för han har ett bandage runt hela hövvet typ- sötnosen!


Det blev inga bilder med saker från golv till tak, inte heller på lunchen då den vart samma som i går- mums!
Nu ska jag passa på att gå ut på en promenad för o få bort dammet ur halsen!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0