Tant Agusta

Just nu myser jag och tant Agusta tillsammans i soffan, vi ser på ett gammalt gammalt avsnitt av OC!Soom jag älskade OC när det gick på tv'n -följde det slaviskt och grät i var och vart annat avsnitt för jag kände med skådespelarna!Gu men det är verkligen jättejättebra!!!

Det blev vårdcentralen förut, efter att jag pallrat mig med mamma till Willy's och Kungsmässan, Kungsmässan åkte vi bara till för att jag skulle hämta mina goodies som jag la undan igår.La undan dom för att jag inte visste om jag ville ha dom eller inte, o för att det ändå skulle kunna gå att hitta liknande på en billigare affär...men vi åkte till en billigare affär igår och dom var inte alls lika fina och skillnanden var bara 100:- så jag slog till på mina goodies idag!

Det blev ungefär 2 timmars väntan på vårdcentralen och resultatet blev lysande!Not.Jag har halsfluss och 40 graders feber, när jag inte har tabletter i kroppen, och min sänka låg på 156- när den skall ligga på 8!Helt galet egentligen.Nu ska jag äta Kåvepemin eller hur det stavas i 10 dagar 2 tabletter dagligen och jag ska inte jobba på minst 3 dagar så yees va bra!För er som känner mig vet ju verkligen att jag bara tycker om att ligga helt stilla o kolla på film o mysa i soffan...neh jag hatar det!

Tant Agusta undrar ni säkert--det är min smak på téet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0