Till dig Amanda

För du älskar att läsa vad jag skriver.

Mina bars blev mumsiga!Kunde inte vänta riktigt till 1900 o reprisen på "Sofias änglar" utan det slank ner en kanske 1830...och sedan en kanske 1930...Och så delade jag och pappa på en skål popcorn till TimeOut efter Solsidan.Älskar det programmet!



För er som undrar varför bara jag och pappa åt popcorn så är lillebror och mammi på sjukhuset 1 dag tidigare för att lillebror har för lågt blodvärde och behöver fyllas på med lite blod inför sin operation som han skall genomgå i morgon.Han har en massa liggandes bakom örat som trycker på alla instrument där inne och i värsta fall kan den massan även har frätit sönder typ stigbygel och hammare vilket gör att om dom har oootur så måste dom ta bort detta helt- vilket gör att han blir döv på det örat och senare bygga upp ett helt nytt öra på honom.Operationen är ett stort ingrepp som skulle ta mellan 4-5 timmar då dom går in bakom örat och måste borra i skallbenet för att komma åt ordentligt.Operationen är nödvändig för han hör extremt dåligt och han har ofta infektioner osv i det örat- men det kommer gå jättebra!Bara lite läskigt.


Har bestämt mig för att ta mer bilder i vardagen, jag har ju en söt röd kamera som alltid ligger i väskan och alltid förljer med mig överallt- time to start klicking!

Nu ska jag krypa ner under täcket och se klart år 2 av Vännern och kanske börja glo på år 3- stannar hemma även i morgon (skulle jobbat 1500-2100) men vill vara på den säkra sidan och jag har haft feber tillochfrån idag men nu ikväll var tempen den normala- halsen gör inte lika ont heller men jag har alltid lärt mig att man ska gå helt feberfri 1 hel dag innan man gör något.

Go natt Amanda!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Guuud så glad jag blev :D Dock så var jag inte vaken den där tiden igår eftersom jag tyckte att jag skulle vara mogen och gå och lägga mig i tid. men oj så glad jag blev idag när jag såg hur mycket du hade skrivit. nu ser jag att min man kommer hem från affären och har köpt mormors trosor till mig i stlk 56 som något slags skämt. han tyckte att nu när jag gillar kladdkaka så mycket så kanske jag vill ha såna hemma? eller nåt i den stilen. hahah sååå elakt, jag dör. hahah. saknar dig!!

2011-02-07 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0