Back to ginger tea!

Åh det är så gott!Älskade underbara ingefära/citron té...Vad jag har saknat dig!Har druckit tre koppar nu på eftermiddagen/kvällen...det lenar så skönt i halsen!Prövade även det nya jag fick i sommarpresent ifrån dagis nr2. Det har jag nog glömt att berätta!Fick sommarpresent från alla barnen innehållande finkaffe, té och praliner ifrån Khals kaffe (eller vad heter det egentligen?) och ifrån dagis nr1 fick jag en jättefin pampig blomma med kruka!Blir svårt att hålla den vid liv men jättefin är den!

Eftermiddagen har spenderats i soffan med den,för mig, nya boken i handen och en stor tékopp framför mig...

Lyssnar på Veronica Maggio- ett under att jag börjat tycka om hennes låtar då "Kommer" är den sämsta skit
jag nååågonsin hört!Men många andra på hennes skivor är grejt!

Nu blir det samtal till ett fjärranland.
I morgon bjuder jag på en överraskning innan avfärd till Stenungsund för midsommar-firande!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0