Bubbels!

Det är precis vad jag har i min hals, bubbels!Eller blåsor om ni hellre kallar dem för det!Mysigt det låter va?Det är inte så äckligt som det låter för det låter som om det var flera 100 där inne men jag kan trösta er med att läkaren på vårdcentralen sa "några blåsor"...Så det är alltså ett virus och ingen halsfluss som river mig i halsen- både på gott och ont egentligen för hade det varit halsfluss hade man kunnat knapra pencellin (stavning?) men vem VILL ha halsfluss?(Förutom jag ca 7 år gammal- jag ville verkligen inte åka hem till min farmor&farfar på julafton för jag ville hellre vara hos mormor&morfar så jag önskade mig sjuk i halsfluss flera dagar innan jul- och gissa vem som låg i halsfluss på självaste julafton?Vilket självklart resulterade i att jag och mamma inte kunde gå till mormor&morfar heller...precis som jag ville...inte)

Idag efter vårdcentralen blev det en snabbis in till Systemet med mamma trots att jag inte vart 100 på vad jag ville ha men det blev iaf ett paket rosé...Hemma igen, uttråkad som vanligt, blev det till att göra naglarna midsommar-fina!Bäst att passa på när man ändå bara ligger stilla och inte kan förstöra naglarna genom att greja runt...ska nog visserligen hinna förstöra dem innan fredag ändå skall ni se!


Valde att matcha mitt rosé med tuggummi-rosa nagellack <3
Oj nu tittar solen fram mellan glasslotten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0