Hälj!

Äntligen är det helg igen, det var tre mycket intensiva dagar för mig- not. Det var tre slöa dagar på jobbet efter långledigheter och sol...oj va trött jag var på tisdagen när jag kom hem från jobbet!Åt middag och somnade i soffan bums efteråt...Svar ja; jag har jättesvårt att somna på kvällen sedan precis som ett litet barn!

Nu idag har jag städat mitt rum, och dammsugit i övriga delar av huset.Jag har ätit frulle med min mammi och tittat på Nyhetsmorgon och slängt in min matta i tvättmaskinen...Se vad duktig jag är!Dessutom skall jag strax slänga ner lite kläder och ansiktstvätt i en väska för senare idag bär det av till Ullared där vackraste Amanda (och 2 kompisar) möter upp mig!Det skall bli så sjukt mys!Vi ska övernatta i en stuga på campingen i natt och i morgon skall vi in i varuhuset och go nuts!Ska bli väääldans trevligt även om det inte var jättelängesedan jag vart där!Det som skall bli mest kul är att få träffa min Amanda!Shoppingen är bara en bonus.

På tal om bonus!Prisa gud här kommer skatteåterbäringen!Helt underbar överraskning jag fick i onsdags!Och så här bara INNAN Ullared- kan det bli bättre planerat?!Tror inte det.Jag ska faktiskt vara duktig och spara så mycket som möjligt- har inte ens fört över dom på ett konto som är kopplat till ett kort (har nu mera 2 kort, ett ICA Banken och ett Swedbank) utan dom får ligga där dom ligger och så skall jag försöka ta mig till banken på torsdag för att prata lite sparande med finansgubbarna.

Nu skall här duschas och sedan skall här slängas ner lite kläder för i morgon.
Hoppas ni får en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0