Jag gillar ju rea...

Men serriöst- vad händer med mig?Jag har världens sämsta karaktär när det kommer till shopping!Jag sitter o planerar i huvudet att jag INTE skall köpa massa onödiga saker o ändå kommer jag hem med ett brick-bord från Rusta, visst kostar det endast 99:- nu och är helt underbart. Dessutom har jag velat ha det sedan det kostade 249:- men duktiga Malin har struntat i det så därför- efter inköp av 1 idag blir det inköp av 1 till så jag har 2 när jag flyttar hemifrån och skall använda dem som nattygsbord- kan ju även ses som en framtidsINVESTERING eller jag kan iallafall intala mig det!Jaja man lever bara en gång people- det är ju trots allt namnet på min blogg och inristat på min foti så jag borde leva som jag lär!?

Efter jobb, shopping och middag bar det av till Smarholmen för ett kvällsdopp med pappi och lillebror (m. två vänner) och nu ikväll pratade jag bara lite kort med världens finaste innan hans chef började skrika i bakgrunden och han ville lägga på för att se what the fuzz was about...Förståeligt och vi pratar ändå varje dag så jag överlever- fick min dagliga dos av "I love you- god natt min skatt- dröm söt- pusspuss- hejda"...Den viktigaste meningen i mitt liv just nu.Den behöver jag för att kunna sova och för att fungera normalt här hemma.

Bjuder på meningslösa telefonbilder.
(Pictures makes life more fun!)

Bildförteckning;
1: blev sjukligt nöjd över min twist- förevigad!
2: Bestcoast
3: finaste bordet 99:- RUSTA
4: min fina fina twist förvandlades till orkan efter bad- men det vare värt!

NU ska jag borsta bissegadarna (stavar man det så?) och sedan skall jag sova!I morgon people- är det sista dagen på Kyrkdagiset!Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0