Rea- reagera!


(Väska Zara- 199:-//Tröja HM- 100:-//Slappishbralls KappAhl- 149:-//)

Efter jobbet idag, som förövrigt var sista dagen på (KlockDagiset <3), så frågade mammi om jag orkade åka med till Kungsmässan för införskaffning av diverse födelsedags-paket till kusiner och kusinbarn- jag var inte svår övertalad!Hade verkligen inte tänkt att handla något men det var INGET folk och massor utav rea- då är det läge att reagera!Köpte en väska på Zara, en stor over-size tröja på HM och ett par nya sommar-hängar-byxor...Allt på rea!Duktigt gjort utav mig.

Nya "budgeten" i mitt liv är att "klara mig på" 3500-4000 i månaden, efter att jag betalt det som behövs betalas och det är veeerkligen en generös budget jag gett mig själv!Jag har ju inga "måsten" och därför skulle jag kunna klara mig på mindre summa än det men om jag jobbar vill jag ju även kunna unna mig lite saker/upplevelser samtidigt utan att känna att jag gör slut på allt för mycket.För över 3500-4000 till ena kortet och resterande till sparkortet och lämnar sparkortet i en låda någonstans i huset...Där skall det förbli.

Efter Kungsmässan blev det 1 timmes promenix med mammi OCH lillebror!Hör och häpna.
Så här freeesch är man efter det!

Känns jättesexigt att svettas i linnet med texten "Nu kan du få mig så lätt"
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0