Speak kidness.

Först av allt- stooooooort grattis till FINASTE STARKASTE STEKIGASTE AMANDA MARIA MALM!!!DU BÖRJAR BLI GAMMAL VÄNNEN!


(På tiden då det begav sig!)

I övrigt?!Ja solen lös med sin frånvaro en ledig dag som denna- aj vad arga jag och Angelica vart i morses när vi drog upp persiennerna och så att hela himmlen vad täckt av gråa moln!Det fanns inget annat att göra än att ta på sig spenderarbyxorna och bege sig in till Göteborg.

Min snälla moste kom hem från Gekås med en Pipptröja som jag tyckte var liiite stor- hittade en på Gina idag som kändes bättre så mamma får den från Gekås så behåller jag den från idag...Sedan köpte jag även en söt liten väska, ett impulsköp sådär...och jag som inte skulle handla så mycket innan Ullareds-trippen nästa helg...Men men man lever bara en gång!


(Min nya Pipptröja från Gina)

Igår vart det ju studentfirande av Lindas lillasyster Teres och hon var go och gla precis som det skall vara!Hemma igen efter det väntade Angelica och det blev en kväll av prövade av mina kläder och prat...



Ikväll blir det inget annat än mös här hemma- i morgon blir det barnpassning av syskonen Jögi och på lördag- konsert m Håkan!Lovely.Hoppas solen tittar fram i morgon så jag kan få lite färg!

-Ha en fin långhelg-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0